Tahun Lima

Nota ringkas yang perlu diketahui oleh murid.

Sila skrol Nota Sains > Tahun (Pilihan) > (Perkara)

Nota Sains akan menerima penambahan berkala. Harap maaf jika carian anda belum disediakan. Terima kasih

8 thoughts on “Tahun Lima

  1. insane 27 Ogos 2012 at 4:57 pm Reply

    no comment

  2. Aeyn Arzwa 10 September 2012 at 3:00 pm Reply

    cikgu ni ajar budak main bola tampar ke ajar sains??????

    • Cikgu Hamzah 10 September 2012 at 5:43 pm Reply

      Setiap guru serba boleh. Mengajar bola tampar boleh, Sains pun boleh. Menyanyi? Menari? Matematik? Jawi?🙂

  3. nana 27 Disember 2012 at 6:55 pm Reply

    cikgu ni kata ada nota ringkas tapi?tak ada pun!!!

  4. nur azlin 11 September 2013 at 6:48 am Reply

    betul tu!!!!!!

  5. ammar 15 November 2013 at 9:29 pm Reply

    apalah cikgu nak buat blog buat la elok2…..

  6. Yasmeen Solehah 8 Mei 2015 at 2:41 pm Reply

    apa nota ringkas wahai cikgu hamzah.apalah dah lah periksa nak dekat,orang nak cari nota ringkas tapi x ada pula.menyusahkan betullah cikgu hamzah ni.

  7. aeyaeamoey 4 September 2015 at 4:55 pm Reply

    hello….kalau nak reply guna maklum balas jer ok……nota ni emm….bagus……..doakan saya dapat keputusan yang bagus dalam upsr.amiin.

Sila komen di sini

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: