Ke Mana Aku Lari

Ke mana aku lari? Ini sebenarnya tajuk lagu. CH suka bunyi tajuknya.

Lagu ini asalnya adalah lagu album Nasida Ria ke-7. Tahunnya? CH tak dapat maklumat ini.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ke Mana Aku Lari lagu nyanyian Mutoharoh. CH paling suka dengar bahagian lantunan doa, suaranya memang sangat sesuai dengan syair arab. Maklum, beliau juga seorang qariah.

Ini rupa cover asal yang masih menggunakan nama Nasyida Ria di bawah Ira Records.

SIDE : A
1. KE MANA AKU LARI
voc. mutoharoh
2. JANGAN MERAYU
voc. rien jamain
3. MASYA ALLAH
voc. mutoharoh
4. PEMBANGUNAN
voc. ummi kholifah
5. JANGAN MAIN CERAI
voc. nur ‘ain
6. ILMU
voc. nur ‘ain

SIDE : B
1. OH…INDONESIAKU
voc. nunung
2. ILA ‘AROFATILLAH
voc. mutoharoh
3. RUKUN TETANGGA
voc. mutoharoh
4. AKU MALU
voc. nur ‘ain
5. EMANSIPASI
voc. mutoharoh
6. BERSUKA RIA
voc. hidayah

 
 
Ini Hjh Nurjanah. Antara personil tercantik dalam Nasida Ria.
 
 
 
CH : Kenapa komposer lagu ini menggunakan istilah “lari”? Menjadikan tajuknya ‘sesuatu’.🙂

Sila komen di sini

